Standaryzacja i procedury w pracowni rękodzielniczej

  • Do czego są potrzebne?
  • Dlaczego przyspieszają naszą pracę?
  • Jak standaryzacja wpływa na gospodarowanie zasobami pracowni?
  • Jakie korzyści z wprowadzania standardów płyną w stronę klientów?
  • Dlaczego procedury chronią nas…przed nami samymi?
  • Jakie procesy towarzyszą nam w pracy na co dzień?

Rozwinięcie tych i innych zagadnień w dzisiejszym spotkaniu warsztatowym.

Najważniejsze powody, dla których warto rozważyć posiadanie swojej własnej strony internetowej, które rozminęłam w nagraniu wideo, to:

 

1. Standaryzacja to przyjęcie określonych, powtarzalnych sposobów na wykonanie naszych produktów.

2. Standaryzacja daje nam kontrolę nad zasobami pracowni.

3. Dzięki standaryzacji klient otrzymuje powtarzalną jakość, co wzbudza jego zaufanie.

4. Wprowadzenie standardów pozwala na oszczędność czasu i pieniędzy.

5. Standaryzacja pozwala na większą świadomość w  wycenie produktów.

6. Procedury to gotowe scenariusze postępowania, dzięki którym procesy wytwórcze są powtarzalne.

7. Procedury chronią nas i dają nam instrukcję działania na “autopilocie” w sytuacjach kryzysowych i przy dużym obłożeniu pracą.

8. Procedury pozwalają nam na odsunięcie emocji w trudnych sytuacjach takich jak np. reklamacje, zwroty, trudny klient.

Warsztaty są elementem wyzwania #niezłeszycie z nagrodami za aktywność [szczegóły tutaj KLIK]. Jeśli ta treść była dla Ciebie przydatna, gorąco zachęcam do skomentowania/ polubienia/ udostępnienia:

 

Jestem ciekawa Twojej opinii i przemyśleń na dzisiejszy temat. Jeśli zechcesz podzielić się spostrzeżeniami lub komentarzem czy treści były dla Ciebie pomocne, gorąco zachęcam do napisania komentarza pod wyżej wspomnianymi postami na IG oraz FB.

Warsztaty są bezpłatne, a udział w nich dobrowolny. Włożyłam wiele pracy i czasu w przygotowanie ich. Dlatego zależy mi, by mogło skorzystać z nich jak najwięcej osób.

Dziękuję za wysłuchanie i udział w drugim dniu warsztatów. Nagranie będzie dostępne przez 24 godziny czyli do 10:00 23 listopada 2022 roku. Do zobaczenia jutro, na kolejnym spotkaniu warsztatowym. Porozmawiamy o KOSZMARACH RĘKODZIELNIKA. Przedstawię Ci mój case study, który spotkał mnie w 2018 roku. Opowiem Ci jak osoba z konkurencji zamówiła cały asortyment z mojego sklepu tylko po to, by zwrócić go tuż po świętach… Zastanowimy się jak zabezpieczyć się przed takimi sytuacjami.

Do zobaczenia!

Kamila

BĄDŹMY W KONTAKCIE! ZNAJDZIESZ MNIE NA: