Zanim zaczniesz szukać miejsc, w których możesz sprzedawać swoje prace...
Zastanów się CO TAK NA PRAWDĘ sprzedajesz?
Odpowiedz na to pytanie z perspektywy prawnej, realnej, mentalnej.
Spójrz na produkt oczami klienta.
Zastanów się gdzie i jak Twój klient dokonuje zakupów.
Świadomie wybierz klienta idealnego.
Pamiętaj, że to produkt powinien być dostosowany do klienta, a nie klient do produktu.
Rozwinięcie tych i innych zagadnień w dzisiejszym spotkaniu warsztatowym.
Spójrz na swój produkt z trzech perspektyw:
1. Prawnej.
2. Realnej.
3. Mentalnej.
najczęstsze Miejsca sprzedaży rękodzieła:
1. Internetowe:
social media
własna strona internetowa
multibrandy
współprace influencerskie
2. Stacjonarne:
sklepy stacjonarne
komisy
jarmarki, targi, kiermasze
Pamiętaj, że każde miejsce sprzedaży produktów powinno być wybrane pod kątem docelowej grupy klientów i wymaga odrębnej strategii.
Warsztaty są elementem wyzwania #niezłeszycie z nagrodami za aktywność [szczegóły tutaj KLIK]. Jeśli ta treść była dla Ciebie przydatna, gorąco zachęcam do skomentowania/ polubienia/ udostępnienia:
Dziękuję za wysłuchanie i udział w czwartym dniu warsztatów. Nagranie będzie dostępne przez 24 godziny czyli do 10:00 25 listopada 2022 roku. Do zobaczenia jutro, na kolejnym spotkaniu warsztatowym. Porozmawiamy o sposobach podnoszenia wartości naszych produktów tak, by klienci byli gotowi zapłacić za nie więcej. Możesz spodziewać się PREZENTÓW w tym dniu 🙂