Zanim zaczniesz szukać miejsc, w których możesz sprzedawać swoje prace...

  • Zastanów się CO TAK NA PRAWDĘ sprzedajesz?
  • Odpowiedz na to pytanie z perspektywy prawnej, realnej, mentalnej.
  • Spójrz na produkt oczami klienta.
  • Zastanów się gdzie i jak Twój klient dokonuje zakupów.
  • Świadomie wybierz klienta idealnego.
  • Pamiętaj, że to produkt powinien być dostosowany do klienta, a nie klient do produktu.

Rozwinięcie tych i innych zagadnień w dzisiejszym spotkaniu warsztatowym.

Spójrz na swój produkt z trzech perspektyw:

1. Prawnej.

2. Realnej.

3. Mentalnej.

najczęstsze Miejsca sprzedaży rękodzieła:

1. Internetowe:

  • social media
  • własna strona internetowa
  •  multibrandy
  • współprace influencerskie

2. Stacjonarne:

  • sklepy stacjonarne
  •  komisy
  • jarmarki, targi, kiermasze

Pamiętaj, że każde miejsce sprzedaży produktów powinno być wybrane pod kątem docelowej grupy klientów i wymaga odrębnej strategii.

Warsztaty są elementem wyzwania #niezłeszycie z nagrodami za aktywność [szczegóły tutaj KLIK]. Jeśli ta treść była dla Ciebie przydatna, gorąco zachęcam do skomentowania/ polubienia/ udostępnienia:

 

Dziękuję za wysłuchanie i udział w czwartym dniu warsztatów. Nagranie będzie dostępne przez 24 godziny czyli do 10:00 25 listopada 2022 roku. Do zobaczenia jutro, na kolejnym spotkaniu warsztatowym. Porozmawiamy o sposobach podnoszenia wartości naszych produktów tak, by klienci byli gotowi zapłacić za nie więcej. Możesz spodziewać się PREZENTÓW w tym dniu 🙂

Do zobaczenia!

Kamila

BĄDŹMY W KONTAKCIE! ZNAJDZIESZ MNIE NA: