To już trzecia edycja wyzwania #niezłeszycie, organizowanego na Instagramie i Facebooku. W tym roku, w tle wyzwania będą się odbywać BEZPŁATNE warsztaty “Budujemy i rozwijamy nasze pracownie”. Każdy dzień wyzwania będzie miał swój określony temat, któremu będzie towarzyszyło rozszerzenie warsztatowe. Jeśli chcesz wziąć udział w warsztatach, ZAPISZ SIĘ poniżej. W najbliższych dniach otrzymasz ode mnie harmonogram wyzwania oraz warsztatów.

.

Wstępnie o czym będziemy mówić?

  1. Pierwszego dnia na INSTAGRAMIE I NA FACEBOOKU poznamy się bliżej. Jak zawsze na rozruch, witamy się ze sobą i wskazujemy miejsca w sieci, gdzie można nas znaleźć. NA WARSZTATACH porozmawiamy o tym dlaczego TAK NAPRAWDĘ  rękodzielnik powinien mieć swoją stronę internetową – jakie są korzyści z jej posiadania, nawet jeżeli jest się tylko hobbystą. Dlaczego jest obowiązkowa dla osób sprzedających swoje produkty.
  2. Drugiego dnia na INSTAGRAMIE I NA FACEBOOKU będzie czas na pokazanie swoich produktów/ pracowni/ siebie w akcji – dowolnie. Na warsztatach pogadamy o standaryzacji i procesach w pracowni rękodzielniczej.
  3. Trzeci dzień to “opowieść z dreszczykiem” – na INSTAGRAMIE I NA FACEBOOKU będziemy mogły podzielić się najgorszymi rzeczami, jakie spotkały nas lub mogłyby spotkać w naszej pracy. Może to być opis rzeczywistej historii lub wymyślonej. Na warsztatach opowiem wam mój case study z 2018 roku, gdy jedna osoba wykupiła cały stan magazynowy z mojej pracowni tylko po to, by zwrócić go tuż po świętach (intencja była jasna – zablokowanie towaru, materiałów i moich mocy przerobowych, bym nie mogła realnie sprzedać produktów w najbardziej gorącym okresie w roku). Zastanowimy się co można zrobić w takiej sytuacji i jak się przed nią zabezpieczyć wcześniej…
  4. Zastanowimy się nad modelami sprzedaży naszych produktów – czyli gdzie można je sprzedawać. Opowiem Wam o plusach i minusach (z mojej perspektywy) różnych modeli sprzedaży produktów rękodzielniczych.
  5. Czas na prezenty! Na INSTAGRAMIE I NA FACEBOOKU będzie można zaprezentować swoją ofertę świąteczną, zaprosić klientów do składania zamówień, pokazać jak pakujemy zrobione cuda. NA WARSZTATACH pogadamy jak w łatwy, szybki i prosty sposób podnieść WARTOŚĆ naszych produktów, tak by klient chętniej zapłacił za nie więcej.